2 תשובות
זו עבודה שהיא נטו אינטרקציה עם אנשים ואני מניחה שלפעמים גם אנשים במצב נסער/עצבני.
כן. העבודה הזו כוללת אינטראקציות עם אנשים כל היום כל הזמן, ואת צריכה להיות אסרטיבית וברורה ומוכנה לעימותים, וויכוחים, ומה לא.
העבודה שלך היא חלק מהביטחון של הטיסות ושל שדה התעופה. אם יש לך חרדה חברתית ואת לא תהיי מסוגלת לבצע את התפקיד הזה כמו שצריך - אז בהחלט יש בעיה
אנונימית