6 תשובות
שואל השאלה:
לקחתי לי לשתןת עכשיו, לקחתי גם משהו מתוק אולי זאת סתפ נפילת סוכר או משהו
אנונימית
זה יכול לנבוע מחוסר שתיה או מחוסר שינה, תשתי בכל יום 2 וחצי עד 3 ליטר מים לפחות, ותשני 7 שעות בלילה, החל מ10 (כבא קראתי מחקרים שהראו שעיקר השינה היא לפני 10, לא זוכר את התיאוריה שהביאו לתופעה הזו, אולי זה גם היה ההסבר הסופי, עברו כמה שנים). אן אלה לא עוזרים, תנסי לפנות לרופא שיםפנה אותך לבדיקת דם, אולי חבר לך ברזל או חומרים אחרים בדם
תשתי מים ותנסי לישון
איך את עכשיו?
שואל השאלה:
^אני אותו דבר בערך
אני לא יודעת מה לעשות אני ממש מפחדת לקום או משהו
אנונימית
תשטפי את הפנים תשתי מים
אם זה ממש חמור תעירי מישהו
בינתיים תשתי כוס מים ותנסי לישון
אנונימית