18 תשובות
בטח
בהחלט
תלוי בך
אנונימי
נראלי שעדיף להיפרד
לא תלוי ולא נעליים
תיפרד
אין משיכה אז הקשר הזה רק ידרדר
תיפרד
אין משיכה אז הקשר הזה רק ידרדר
אכן
אממ כן זה עדיף
שואל השאלה:
6 חודשיים ביחד לאחרונה אני פשוט לא מרגיש שאני נמשך עליה ואנלא יודע אם זה סתם או לא
6 חודשיים ביחד לאחרונה אני פשוט לא מרגיש שאני נמשך עליה ואנלא יודע אם זה סתם או לא
אנונימי
שוב תלוי בך
אולי אפשר לעבוד על זה
אולי אפשר לעבוד על זה
אנונימי
תנסה לבדוק את זה לעומק ופשוט תיפרד ממנה אני לא חושבת שמגיע לה להיפגע
כן
חד משמעית כן
כן, אם אתה לא מרגיש משיכה זה חלק ממש גדול במערכת יחסים. כשאתה נמצא ורוצה להתחייב לבנאדם, אתה צריך להרגיש שלם איתו ולהרגיש אליו דברים מסויימים שבלעדיהם אתה רק תגרום לסבל בהמשך אם זה לך או לו. עדיף שתסיים את זה ותתן לך ולה למצוא משהו שיותר מתאים לכם.
כן
כן ברור
ברור שלהפרד. הדבק של זוגיות זה המשיכה של הגבר לאישה. זה מה שמשאיר אנשים ביחד כל הזמן,גם כשהאישה אפילו לא נמשכת לגבר.
אנונימית
כן בהחלט
באותו הנושא: