התחברות
הרשמה
סיכמתי עם מישהו שנצא בתשע וחצי לפני איזה שעתיים
והוא לא רשם לי כלום וברור שאני לא אצא לכיוון שלו כי אני לא יודעת אם הוא מתכוון לבוא, אני אמורה לרשום לו משהו?
24 בדצמבר 2022, 21:37
רעב
אוכל
שינה
עייפות
לילה
3 תשובות
שואל השאלה:
הוא עדיין לא רשם:(
אנונימית
תתקשרי
princess_
לא
חכי שהוא ירשום
ז
זר לא יבין
באותו הנושא:
באיזה שעה אתם מתחילים מחר? אני בתשע וחצי
כדאי לי לקום לבית ספר מחר כרגיל בשש וחצי או לקום בשבע וחצי וללכת לאוטובוס בתשע?
הבטחתי למישהו שנצא לאכול בתשע ואני עייפה ברמותת אני ממש נרדמת
אם השבת יוצאת בשמונה וחצי זה הגיוני שהחנויות יפתחו רק בתשע?
אני עושה בייביסיטר ואמרו לי לבוא בתשע וחצי ואני עוד שתי דקות מגיעה לחכות או לעלות?
אם צחצחתי שיניים כשהתעוררתי בשבע וחצי ונרדמתי בתשע לשעה וחצי בערך
תירוץ למה לא עניתי לחבר שלי מאז אתמול בתשע וחצי?
מתי ללכת לישון אם אני צריכה לקום מחר בתשע וחצי?
הגמר של הישרדות בתשע או בתשע וחצי?
שלחתי לו הודעה בתשע וחצי
ראיתם את הכתבה בערוץ כאן 11 בתשע וחצי בערך??????אני פארקינג רועדתת ובוכה עכשיו על ביטיאס