6 תשובות
זה סימן טוב
זה סימן טוב, עוף על זה
זה סימן טוב
מגוונת בתשובות
אי אפשר להגיד תמיד "כן" "סבבה" "יאללה" "טוב" "אוקיי" "בסדר" (אלה התשובות האפשריות שעלו לי לראש ל"בואי נעשה משהו" אבל בטח יש עוד)
"אין לי בעיה" זה טוב, לא מעפן לא כלום
פשוט אין לה בעיה לעשות משהו, זה לא שהיא פוסלת את זה
אי אפשר להגיד תמיד "כן" "סבבה" "יאללה" "טוב" "אוקיי" "בסדר" (אלה התשובות האפשריות שעלו לי לראש ל"בואי נעשה משהו" אבל בטח יש עוד)
"אין לי בעיה" זה טוב, לא מעפן לא כלום
פשוט אין לה בעיה לעשות משהו, זה לא שהיא פוסלת את זה
שואל השאלה:
אז לזרום עם זה?
אז לזרום עם זה?
אנונימי
כן
באותו הנושא: