5 תשובות
שואל השאלה:
וודקה בלי ערבוב מה הטעם שלה?
ועם מה כדי לי לערבב וודקה
וודקה בלי ערבוב מה הטעם שלה?
ועם מה כדי לי לערבב וודקה
אנונימית
שואל השאלה:
עוד כמה ימים 18
עוד כמה ימים 18
אנונימית
שואל השאלה:
תכתוב לי על כל וודקה לא ספציפית
תכתוב לי על כל וודקה לא ספציפית
אנונימית
שותים מה שמעדיפים לי אישית היה טעים וודקה עם קולה או אקסל אבל לא ככ מומלץ לערבב משקאות אנרגיה עם אלכוהול ואם את רוצה וודקות יחסית זולות יש אבסולוט פינלנדיה סמינרוף כל האלה שרואים בפיצוציות והם בסביבות 60 שח פצוס מינוס אם את רוצה יותר יקרות בלוגה גרי גוס
אני שותה וודקה רק נקי אבל זה בא טוב עם כל משקה מתוק הפייבוריט שלי מונסטר וורוד או תפוזים ברגיל
באותו הנושא: