5 תשובות
מה המטרה?
זאת בדיוק המוטיבציה
אם את באמת רוצה את התוצאות את תעשי את זה
את לא צריכה מוטיבציה אלה כוח רצון
לכי לחדכ כבר, את רוצה ללכת אז תלכי
אם לא תלכי אף אחד לא ישים עליך אז תלכי כבר ודיי להתבכיין בסטיפס
שואל השאלה:
מה את רוצה^^
אנונימית
בעיקר ביטחון עצמי יותר גבוהה ושיפור המצב הנפשי אבל להתאמן זה גם פשוט כיף.