6 תשובות
אם הוא מוצא חן בעיניי מצדי להתנשק איתו בנשיקה צרפתית כבר עכשיו
שואל השאלה:
אם זה חבר טוב מה עושים
אנונימית
אני כנראה אגיד שלא כי אני פחות בקטע של חבר עכשיו אבל זה כל אחד
והדעה שלו
אבל לדעתי צריך להיות נחמדים כי בכל זאת יש לבן אדם רגשות אליך אז עם כן אז יאללה אומרים סבבה ואם לא אז בצורה נעימה
תלוי מה את מרגישה
אם את בקטע אז כן
אם לא אז לא
אם את לא מעוניינת תגידי שזה מאוד מחמיא לך אבל את פחות בעניין / לא מוכנה לקשר כרגע, אם זה חבר טוב כמו שכתבת אולי להגיד שאת מפחדת שזה יחבל לכם בקשר ויעשה מביך
אם את כן מעוניינת כמובן שלהגיד שתשמחי ולנסות
אם את רוצה אז בכיף אם לא אז לא