8 תשובות
אוקיי אני מת על פרסי ג'קסון ויש שם אלמנטים טובים אבל צריך להוריד את השימוש החוזר בשמות, במיוחד לא להתחיל בשם של דמות, (זה קרינג') יש מה לשפר אבל בעיקרון כיוון מעניין
שואל השאלה:
אני מתכננת שהקול יהיה אפולו/לסטר מה את חושבת?
ותודה רבה 3>
אנונימית
וואי יצא לך מטורף ברמות, אני מתה על הסדרת ספרים הזאת של ריק ויצא לך טוב. מתה לדעת מה היה
אנונימית
שואל השאלה:
אם לא להתחיל בשם של הדמות איך אתה חושב שאפשר להתחיל?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה על המשוב עזרת ממש!
אנונימית
"אוי, התעוררתי"
תתחילי עם שורה
שואל השאלה:
זה לא יותר קרינג'?
כי גם הדמות של הספר לו מדבר מלשון "אני עשיתי, הוא דיבר אלי" זה יותר מספר שמספר את הסיפור "הוא עשה, הוא דיבר אליו"
אנונימית
לא כזה
"אוי, בוקר" - וויל אמר או משהו כזה
רק שיהיה קרינג' מינימלי