9 תשובות
וודקה
אנונימית
בירה ולפעמים צייסר
אנונימית
אף פעם לא ראית ילד בן 14 בבר? פסדר קורה נו
אנונימית
שואל השאלה:
ברו
איך ילד בן 14 נכנס לבר _
אנונימית
בדרך כלל כזה מזיז את הרגלים למעלה קדימה ולמטה (זה נקרא הליכה אם אני לא טועה) ואז נכנס
אבל אין הרבה ברים שבאמת אפשר
רק ברים לא משהו בדרום לרוב בדרך כלל אם אני יוצא וזה לא ביחידת דיור שלי ששם אנחנו יושבים כי אפשר לעשן בפנים אז בדרך כלל מסיבות מועדונים ברים פחות אבל עניתי לך על השאלה
אהה לא ידעתי
מזל שאמרת לי
תודה
שואל השאלה:
אתה בן 14
אנונימית
בהתחלה בירה ואז מה שזורם
בדרך כלל וודקה