4 תשובות
מה אכפת לי כל עוד היא רוסיה היא 10/10
אבל כריסמס ונובי גוד זה 2 דברים שונים, נובי גוד זה החגיגה עצמה של השנה החדשה באותו היום במעבר ל1 בינואר.
אנונימי
בתור רוסי ששונא "נובי גוד" בטענה שזה חיקוי משעמם של כריסמס ומתנגד לקומוניזם, הייתי אומר שלא
מעלה ממש
רק תהיי דוסה וצנועה ושומרת נגיעה וייחוד.