8 תשובות
להפסיק לדבר איתה
שואל השאלה:
קצת בעיה כי היא בת דודה שלי זה לא שאני יכולה. לנתק קשר
קצת בעיה כי היא בת דודה שלי זה לא שאני יכולה. לנתק קשר
את יכולה פשוט להפסיק לדבר איתה אבל לא לנתק קשר, את יודעת לכמה אנשים אני פשוט שולח מימז ואז כשיש מה לדבר מדברים?
שואל השאלה:
זה מה שעשיתי והיא כותבת לי אם אני לא שולחת לך הודעות את לא שולחת לי
אני לא שולחת לה כי אין מה לדבר אם אני אשלח מה קורה מה איתך ואז השיחה תתקע אני מעדיפה לשלוח לה כשיש מה להגיד
זה מה שעשיתי והיא כותבת לי אם אני לא שולחת לך הודעות את לא שולחת לי
אני לא שולחת לה כי אין מה לדבר אם אני אשלח מה קורה מה איתך ואז השיחה תתקע אני מעדיפה לשלוח לה כשיש מה להגיד
אז תגידי לה את זה
שואל השאלה:
אני אגיד תודהה
אני אגיד תודהה
שואל השאלה:
כתבתי להה
כתבתי להה
שואל השאלה:
אני מחכה לתשובה
אני מחכה לתשובה
באותו הנושא: