9 תשובות
כן
יש מצב
אני פעם (כשהייתי איזה בת 6 אבל כע) קמתי רק עם תחתונים, פשוט התפשטתי בלילה, כשהייתי חצי ישנה (כנראה כי לא היה לי נח)
אני פעם (כשהייתי איזה בת 6 אבל כע) קמתי רק עם תחתונים, פשוט התפשטתי בלילה, כשהייתי חצי ישנה (כנראה כי לא היה לי נח)
הכל הגיוני מתוך שינה. פעם אחת בטעות הורדתי את האפליקציה של מקדונלדס מתוך שינה ועד היום אין לי מושג איך זה קרה
שואל השאלה:
^ וההורים שלך תפסו אותך?
^ וההורים שלך תפסו אותך?
אנונימי
אני פעם הלכתי לישון במיטה בחדר והתעוררתי בסלון ועוד התעוררתי ערומה ( מזל שאמא ראתה אותי ולא אבא )
אנונימית
כן
^מסכימה
מה שיותר מוזר זה שאתה משתמש בxd
באותו הנושא: