3 תשובות
אני לא חושב אבל אם יתפסו אותך ישללו את הרישיון וקנס
לא, אבל כאילו אי אפשר להסתיר נוסעים בבגאז אם שוטר עוצר רכב
ואם תופסים זה שלילה עם משפט כי גם אסור להסיע מעל 2 וגם אסור להסיע בתא מטען...
לא
אנונימית