7 תשובות
אין הגדרה.. זה עניין של טעם
חתיך - אני
יפה - אני
אין הגדרה ספציפית
חתיך - שון מנדס
יפה - אני
לא יודעת, אני רק יודעת שאני עונה על שני הקריטריונים ב100%
שואל השאלה:
כאילו מה הטעם של רוב האוכלוסייה נו..
תלוי, שוב אגיד הכל בטעם.
יש כאלה אוהבים גברים יותר בהירים/כהים, בלונדינים/שיער כהה, גבוהים/נמוכים וכו' כנ"ל לגבי מה אנשים אוהבת אצל נשים, עניין של טעם.