7 תשובות
אצאלה קרה לי פעם גם משום מקום
הזויים
הזויים
לאדע תשאלי אותם לא את סטיפס אלא אם כן יש פה צוות סנאפ
כי כולם שם חולי נפש
עזבו את זהאנשים עדיין משתמשים בסנטפצאט? אה וכולם חרמנים מסכנים
שואל השאלה:
כן אני משתמשת כי אין לי חברים
כן אני משתמשת כי אין לי חברים
שואל השאלה:
גם שם אין לי אבל כאלה שנראים נחמדים תמיד יבקשו לראות את הגוף שלי
גם שם אין לי אבל כאלה שנראים נחמדים תמיד יבקשו לראות את הגוף שלי
ככה זה בסנאפ
באותו הנושא: