3 תשובות
לא.
זה לא השמנת יתר, את במשקל תקין... אין סיבה שיורידו לך
לא נכון. זהשטויות בצו ראשון שקלתי בידיוק כמוך, 73
ואני גם יותר נמוכה מימך אני 1.53
ולא הורידו לי על זה כלום.

את גבוהה אז זה פחות גרוע
זה תקין, לא קרוב לעודף.
אנונימית