8 תשובות
אני למדתי מבגרויות קודמות. והקשבתי בשיעור.
אף פעם לא למדתי בבית (חוץ מלבגרות טיפה) ורק הקשבתי בשיעור וקיבלתי ציון מעולה לדעתי.
שואל השאלה:
כן אבל אני כזה מקשיבה בשיעורים ולפני מבחנים עושה לא יודעת כמה תרגילים ו40 בשני המבחנים
שואל השאלה:
וגם היה את הקטע הזה שבתנועה מעגלית אני מצליחה בשאלות מהבגרות ולא ממה שהמורה הביא
תרגול מהשאלות שהמורה אומר ושל שאלות בגרות
לתרגל בגרויות קודמות ולעבור על מצגות של דרך לפיתרון תרגילים ולעבור על נוסחאות
מלא תרגילים
להשקיע זמן בלימוד בבית
בגול וקמפוס il עובד מנסיון (קיבלתי 100)
ahh
אני לא הקשבתי בכיתה ובסוף תמיד
יסתדר טוב
פשוט לפתור כמה שיותר סוגים של שאלות בגרות
אם צריך מיקוד לאיזה שאלות עדיף אפשר לשלוח לי הודעה ואני יענה