6 תשובות
שואל השאלה:
יש לי הורים וזה לא דברים של מבוגרים זה מסיבות נוער בסהכ באלי לצאת לחגוג עם חברות שלי אני לא שותה ולא עושה שום דבר שהוא לא בסדר
אנונימית
התשובה הראשונה יואו , אמלה!!

*למה? החכמים כאן יבינו לפי ההמלצה אצלי בקיר.

ולשאלה- נראה לי יש ל16+ אבל אני מכירה גם בני 14 שהצליחו להתפלח עם הדור הזה
אם אני לא טועה יש באומן 17 תשלחי לי הודעה בפרטי אני אשלח לך את המספר בבוקר תדברי עם היחצנית
שואל השאלה:
אני שאלתי את דעתך?^
אנונימית
יתפרסמו המסיבות נוער לסילבסטר לפי דעתי ביום שני הקרוב, תשאלי עוד פעם את השאלה אז
לזאת שענתה פה על האומן 17, יש לסילבסטר שם אירוע 18+ בלבד