9 תשובות
כן
אנונימית
קצת הפרש גדול מידי לדעתי אבל בסדר סך הכל
לדעתי לא
6 שנים זה לא מוגזם
כע ולא
שנה הבאה אתם גם ככה תהיו 20 ו26, זה לגמרי נורמלי וסבבה. יש כאלה עם הבדלים גדולים יותר.
מוטו שלי: בגיל 20 הכל אפשרי.
מוטו שלי: בגיל 20 הכל אפשרי.
אמ לדעתי פחות
כי אתם בשלבים מאוד שונים בחיים כאילו את רק עכשיו סיימת ביתספר והוא כבר יכול לסיים תואר
תחשבי על זה ככה: 18 ו24 זה לא בסדר אמנם לא בדיוק אותו דבר אבל זה מאוד קרוב
כי אתם בשלבים מאוד שונים בחיים כאילו את רק עכשיו סיימת ביתספר והוא כבר יכול לסיים תואר
תחשבי על זה ככה: 18 ו24 זה לא בסדר אמנם לא בדיוק אותו דבר אבל זה מאוד קרוב
באותו הנושא: