9 תשובות
כן
אנונימית
קצת הפרש גדול מידי לדעתי אבל בסדר סך הכל
לדעתי לא
6 שנים זה לא מוגזם
שנה הבאה אתם גם ככה תהיו 20 ו26, זה לגמרי נורמלי וסבבה. יש כאלה עם הבדלים גדולים יותר.

מוטו שלי: בגיל 20 הכל אפשרי.
אמ לדעתי פחות
כי אתם בשלבים מאוד שונים בחיים כאילו את רק עכשיו סיימת ביתספר והוא כבר יכול לסיים תואר
תחשבי על זה ככה: 18 ו24 זה לא בסדר אמנם לא בדיוק אותו דבר אבל זה מאוד קרוב