13 תשובות
טלפון כי אין לי כוח לפתוח את המחשב וגם כי הרבה יותר נוח בטלפון
טלפון
טלפון
יותר נוח
טלפון, יותר נוח לי
פלאפון כי זה יותר נוח משמעותית
טלפון כי אני כבר השתמשתי בו לפניי
אני לא יפחת מחשב בשביל סטיפס
דרך הטלפון כי כבר התרגלתי לזה וזה הכי נוח לי
טלפון
אני מתחת לשמיכה במיטה אז.. כן
טלפון
~MB
טלפון כי אין לי מחשב וגם טלפון יותר נוח
טלפון
הרבה יןתר נוח
טחפון
המחשב
זה הרבה יותר נוח דרכו