6 תשובות
זה בסדר יחסית אבל אולי כדי לעשות קצת ייתר משמרות
תשימי בצד 1000 כל חודש
תנסי להוציא פחות.. זה יהיה לך טוב לעתיד
תנסי להוציא פחות.. זה יהיה לך טוב לעתיד
שואל השאלה:
צודקים אבל זה קשה כי כמעט כל שבוע אני יוצאת עם חברות לאנשהו
צודקים אבל זה קשה כי כמעט כל שבוע אני יוצאת עם חברות לאנשהו
אנונימית
נכון אבל במקום לבזבז 500 תוציאי 400, זה עדיין סכום גדול ואת יכולה לעשות עם זה הרבה דברים
וגם לא כל יציאה חייבים להוציא כסף..
וגם לא כל יציאה חייבים להוציא כסף..
אז תפחיתי יציאות וכמו שאמרו פה לא תמיד חייב להוציא כסף
אתן יכולות להפגש באחד הבתים להכין משהו יחד
אתן יכולות להפגש באחד הבתים להכין משהו יחד
המשכורת יחסית סבבה אבל תנסי לא לבזבז יותר מדיי ובמידה שכן אז תקחי יותר משמרות אם זה מתאים לך
באותו הנושא: