16 תשובות
מבינים שלא ילך
שואל השאלה:
כן אני הבנתי את זה אבל היא שכחה אותח מהר
אנונימי
תצטרך להמשיך הלאה
שואל השאלה:
זה מה שאני עושה אבל היא לא יוצאת לי מראש אבל מלב היא יציאה
אנונימי
פשוט להמשיך הלאה,אין ברירה אחרת. בעזרת ה תכיר מישהי חדשה.
שואל השאלה:
יצא לי להכיר חדשה אחרי 3 ימים
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הבנתי שזה יהיה אותו מצב גם אז הפסקתי לדבר איתה
אנונימי
מזתומרת יהיה אותו מצב ?
שואל השאלה:
בגלל אבא שלה כי אני יותר גדול ממנה ב5 שנים
אנונימי
תכיר מישהי בגיל שלך
אנונימית
שואל השאלה:
זה קשה ביותר בגיל שלי
אנונימי
שואל השאלה:
זה גם בהסכמה של אותו הבת
אנונימי
בן כמה אתה שאתה טוען שיהיה לך קשה להכיר בגילך?
לא נורא אח שלי היקר הכל לטובה אז אתה תכיר משהי שהמשפחה שלה כן תואהב אותך ותקבל אותך
האבא שלה זה סתם תירוץ אם היא היתה אוהבת אותך היא לא היתה נפרדת ממך אבא שלה לא קשור. מצחיק שאתה חושב שזה בגללו . תמשיך להיות תמים.
אנונימי
תמצה משני בהפרש של 3 שנים גג ותמשיך הלאה