8 תשובות
תתחילי עכשיו לארגן בקטנה
לדעתי תארגני עכשיו
אם יש לך כוח תעשי עכשיו תיפטרי
תלוי מתי את נוסעת וכמה את אחראית כדי לדעת שמחר תצליחי לארגן הכל , אם את לא חושבת שתצליחע מחר תארגני עכשיו , אבל בכללי אני הייתי ממליץ עכשיו
תארגני עכשיו
שואל השאלה:
קשה לי לקום
קשה לי לקום
לתת לך יד?
שואל השאלה:
תני לי רגל
תני לי רגל
באותו הנושא: