5 תשובות
אני עשיתי לפני שבועיים וחצי וטרם קיבלתי
היי צריך להתכונן לזה מראש? היה ידע כללי? יש לי מיון עוד איזה חודש, כדאי לי לעבור על דברים?
אנונימית
שואל השאלה:
ממש ממליצה ללמוד שפת תכנות אחת כי מי שלא יודע לא יצליח
ויש בחינות עברית ואנגלית גם אבל אי אפשר להתכונן
בהצלחהה
אנונימית
שואל השאלה:
גאווה וסי שארפ זה בידיןק מה שצריך
אנונימית
אם אני יודעת ג'אווה וסי שארפ יספיק? ותכנות אפליקציות עוזר?
אנונימית