7 תשובות
יש לך קול רציני מידי
אנונימית
אתה חופר
כן גם^
אנונימית
וייבים טובים.
אגב אתה חולה? אתה נשמע קצת מצונן
אחלה סרטון דווקא, אהבתי
זה נשמע לי כמו פודקסט כזה
אם זה אמור להיות ככה אז יצא לך סבבה
אם לא אז לדעתי יש פרטים שהיה אפשר לחסוך ואולי להיות קצת יותר אנרגטי
משעמם סליחה ומפחיד