התחברות
הרשמה
אתם חושבים שאני עובדת קשה או שזה סבבה?
שני ורביעי עובדת בתל אביב במשרד של מישהי מהמשפחה (10:00-17:00)
ועוד ארבע שלוש פעמים בשבוע בתור מארחת במסעדה
(אני לפני גיוס)
21 בדצמבר 2022, 10:55
חוות דעת
4 תשובות
אם את עומדת בזה ויש לך גם זמן לעצמך אז זה סבבה
ע
עוד איזה מישהו
סבבה
3
3~3
זה סבבה
A
ANIA BUKSTEIN
את עובדת סבבה
א
אישתו של נייל הורן המלך
באותו הנושא:
אתם חושבים שאני נראית סבבה?
מה אתם חושבים על זה שאני עובדת שישי שבת?
למה אנשים חושבים שזה סבבה להעיר לי שאני צריך להתגלח?
התחלתי להיות צימחונית והמשפחה שלי צוחקת עליי והם חושבים שאני עובדת עליהם...
אני חולה אני לא מרגישה טוב וחבר שלי לא יודע שאני חולה..והוא חושב שאני עובדת היום ואם הוא ידע שאני לא עובדת אז
אתם חושבים שאני נראת סבבה?
אם אני ישנה שש שעות ועובדת מחר זה סבבה?
אתם חושבים שאנשים גזענים מודעים לעובדה שהם גזענים או שהם חושבים שזה סבבה ולא מבינים שהדעות שלהם הן גזעניות ?
עובדת 200 שעות בחודש מקבלת 7500 נטו זה סבבה ?
אמאשלי עובדת בתור קופאית ואבאשלי נגר..זה סבבה?
רק לי קורה שאנשים חושבים שאני עובדת בחנויותת??