15 תשובות
אה וכאילו אתה גאון
איך הנחת שאני לא מבינה כלום
סתם אבל אני באמת עונה רק על דברים שאני מבינה בהם משהו
אם לא אז אני אומרת להם ללכת לתזונאי
שואל השאלה:
^^כל דבר שאני כתבתי פה לא שלי-
פיזית מבוסס מחקרית
אני לא
מסכימה לגמרי , צריך להפסיק לשאול שאלות שקשורות לתזונה ובריאות פה בסטיפס בזמן שרוב הקהילה פה בני 14-18 , גם אתה וגם אני ואף אחד פה לא באמת מבין , שילכו לבן אדם מסומך
שואל השאלה:
אגב אני אוסיף
מן הסתם- אם אתם כן מביאים דברים מבוססים
זה לא נוגע אליכם
אולי אתה קורא או לוקח מחקרים לא נכון
מצד שניי אתה לא יכול לפנות למקור מוסמך כל שאלה שנייה שיש לך^^^
שואל השאלה:
לא צריך לפנות לבנאדם מוסמך לגבי כל שטות
סך הכל לבסס את עצמך

וrapid
התווכחנו פעם שאתה אומר את זה?
הוכחת אותי?
אתה זה שתוקף ואומר את האמירה הזאת לא אני
שואל השאלה:
לא אמרתי לך, לא תקפתי אותך
אמרתי את זה בגלל
אנשים שחוזרים ואומרים
דברים שאשכרה יפגעו באנשים
מוזמן לעבור על תשובות שלי
ולראות אם אני מבוסס או לא
אין לי דרך לראות חח
מאמין לך
אבל אל תדחף למה שאנשים כותבים לא טוב לך התשובה? תעשה מינוס ותכתוב לא נכון ונימוק למה התשובה לא נכונה זה מה אני עושה
שואל השאלה:
שמע אחי אני מבין את מה שאתה אומר..
אבל אתה צריך להבין את הסדר גודל של הבעיה הזו
כי זה לא רק בתוך סטיפס
זה הרבה מעבר לכך
גם אנשים מבוגרים מטעים אחרים כל שנייה..

אבל יש משהו במה שאתה אומר
אני אישית לא עונה פה על שאלות שאני לא יודעת מה התשובה שלהן, וגם אם כן אני כותבת שאני לא יודעת וכותבת את דעתי האישית או אומרת מי כן יכול לעזור
בכללי אני חושבת שכל מי שמעלה לפה שאלה צריך לקחת בחשבון שלא מומחים עונים על השאלה הזאת וזה בסך הכל אנשים כמוהם שמעבירים את הזמן באפליקציה ועונים על שאלות שהם לא בטוח יודעים את התשובות, אז לא לקחת את הכל ברצינות מידי