5 תשובות
אז תגיד שאתה מבין מה שהיא אומרת ואין לך באמת מה לעשות עם זה, אז זה בסדר וזהו ופשוט זה יפסיק לבד
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שאין טעם להפגש אחרי שהיא אמרה את זה, אין לי מה לשכנע אותה
אבל אני רוצה לענות בצורה בוגרת ולא לתקוף אותה או משהו
אנונימי
להגיד מה שאתה מרגיש.. אם אתה מרגיש שאתה עדין חושב שאתם צריכים להמשיך לדבר תגיד לה את זה ואם אתה גם חושב שהלך לא טוב אולי זה לטובה וצריך להפסיק את זה
אנונימית
אין לך מה לכתוב היא כבר החליטה מה היא חושבת עליך הפסד שלה וזהו
תכתוב לה " אני מבין, זה בסדר, אם ככה את מרגישה עדיף שנסיים את הקשר פה, אני מקווה שתמצאי את מה שאת מחפשת :)"
או משהו כזה