11 תשובות
מי שונא
מי שונא
ברוך הבא לסטיפס
יש פה מליון אנשים ששונאים אותי פה באתר
גנבתם לי את הטצ'ולנט וקראתם לזה חמין
אנונימי
אף אחד לא שונא אף אחד
רוב האנשים שמראים שכן הם פשוט טרולים שחושבים שהם מגניבים
אנונימי אתה רק מחזק את הטענה שלי ^
איפה החיזוק? אני פשוט שונא מזרחים.
אנונימי
שונאים פה את כולם..
שונאים פה גם את החרדים..

לגבי השאלה שלך:
א. יש פה גזענים חשוכים.
ב. יש פה ערב רב.
ג. יש פה מלא אתאיסטים קיצוניים.

אלו לדעתי, בגדול 3 הסיבות לכך..
כן ואני בטוחה שאתה הולך ואומר את זה גם לכל האנשים המזרחים שאתה מכיר בפנים ולא רק כותב את זה מאחורי מסך בסטיפס
^זה מצחיק שאתה "לא גזען" אבל מדבר על ערב ערב.
אני משתדל להימנע ממזרחים, ולמה לי להגיד להם? זה כמו שלא תלכי לבית של מחבלים לומר כמה את שונאת מחבלים.
אנונימי