7 תשובות
אל תכעסי על עצמך הכל בסדר
אימלה נראלי הייתי אמורה ללכת לזה זה הזה של היומיים? לכיתה ט בערך?
זה לגיטימי לחלוטין, קרה לי גם במחנה קיץ, אל תדאגי יהיה לי עוד מלא היזדמנויות. פעם הבאה תבואי מוכנה
שואל השאלה:
ח
אנונימית
שואל השאלה:
כןן אבל אי אפשר לחזור אחרי שפרשתי וכל החברות שלי שם והלכו לטיול ואני בבית וזה פשוט נורא מבאס אותי
אנונימית
אני כול כך מבינה אותך...
שואל השאלה:
כן אה
אנונימית