7 תשובות
אל תכעסי על עצמך הכל בסדר
אימלה נראלי הייתי אמורה ללכת לזה זה הזה של היומיים? לכיתה ט בערך?
זה לגיטימי לחלוטין, קרה לי גם במחנה קיץ, אל תדאגי יהיה לי עוד מלא היזדמנויות. פעם הבאה תבואי מוכנה
שואל השאלה:
ח
ח
אנונימית
שואל השאלה:
כןן אבל אי אפשר לחזור אחרי שפרשתי וכל החברות שלי שם והלכו לטיול ואני בבית וזה פשוט נורא מבאס אותי
כןן אבל אי אפשר לחזור אחרי שפרשתי וכל החברות שלי שם והלכו לטיול ואני בבית וזה פשוט נורא מבאס אותי
אנונימית
אני כול כך מבינה אותך...
שואל השאלה:
כן אה
כן אה
אנונימית
באותו הנושא: