121 תשובות
בכלל לא של כל אחד. אבל אני יודעת שיש מלא בנים שרוצים לעשות סטוץ עם טרנסית כדי לעשות מין אנאלי.
בן דוד שלך הומו בהסוואה
אנונימית
ההפך
הוא הומוו אתם לא רואיםם הוא הומוו
לא, מה? לא חח
נותן לי וויב הומואי
להפך
אנונימי
ממש אבל ממש לא.
הוא כנראה הומו...
בסתר יש מצב
שמתי לב שבהרבה מקומות רוב ההייט וההכחשה על טראנסים זה מבנים..אולי זאת הסיבה
אנונימית
מי שאמר שהוא הומו תתביישו
החלום שלי זה שאמא שלי סוף סוף תאהב אותי
מה
לא
לא חח מה
בן דוד שלך שיקר לך...
לכל אחד יש את הפטיש שלו
יחחח אני מתת^
מה הקשר הומו?
חחח לא
אני טרנס אז לא אכפת לי
אנונימי
מה

לא.
לא החלום של כל גבר הוא לעולם לא לצאת עם אחת בטעות
אנונימי
למה לא לצאת עם תרנסית?
אנונימי צודק.^^
כי היה לה(או עדיין יש לה) חבר למטה
וכי זה מרגיש עדיין כאילו זה גבר
ואני נמשך לבנות
אנונימי
אווץ'
כן, בוודאות כן אבל בחשאי ואסביר למה ,בגלל שהן כל כך מטופחות ומושכות , יותר מנשים אפילו, שגברים מתים על זה אבל אף אחד לא יגיד בגלוי כי זה פאדיחה
אנונימית
זה האמת היה מחקר גם על גברים, גברים היום ממנים מלא טרנסגנדריות ,והולכים איתן בחשאי , כי הן סופר מטופחות מטוקטקות מריחות טןב. ככה זה אבל אל תצפו שגברים יודו בזה
אנונימית
יש הרבה כאלה, יש לי חברה טרנסית שהרבה רוצים אותה בגלל שהיא טרנסית, מצד שני יש גם הרבה שפוסלים, חבל שלא מסתכלים על הבן אדם שני הצדדים
יש תופעה של ממש של אנשים שיוצאים ומתחילים ורודפים רק אחרי טרנסים בכוונה אבל בשקט אז לא משהו שתשמע עליו בגלוי, זה לא קשור להומואיות בהכרח בדרך כלל הם נמשכים לרעיון של זה ולכל הקשת הטרנסית בגלל זה (כאילו זה "פטיש" מבחינתם)
אנונימית
^^^^^, ^^אז זה לא במכוון, זה בטעות כי הן ממש מושכות
אנונימי
בנים.. אתם רוצים לספר לנו משהו..?
זה אמיתי?
לא חד משמעית לא.
מין הסתם יש חטרנסיות קושי למציאת זוגיות, איך כולם אומרים שזה נכון אבל אף אחד לא יודה בזה, לא זה לא נכון, האנונימית שאמרה את זה חא מבינה היא בכלל בת...
אנונימי
יש הרבה שהשנאה לקהילה הטרנסית באה מזה שקשה להם להתמודד עם המשיכה שלהם לאנשים טרנסים, יש ממש סטטיסטיקה שמראה שדווקא במדינות הכי שמרניות בארצות הברית צופים הכי הרבה בפורנו טרנסי
אנונימית
אממ לא
לא
^^צודק
דוד שלך מוזר
אנונימי
למה?! היא אישה לכל דבר והרבה פעמים יותר "נשית" מנשים סיסגנדריות
^כי יש לה.. והיא לא מביאה ילדים לרוב... וכי זה מרגיש כמו גבר
אנונימי
אני מבין שהיא אישה ובדרך כלל הן גם ממש יפות ומושכות אבל עדיין יש בי את המשהו הקטן שאומר שזה עדיין היה גבר אבל אם הייתה לי חברה טרנסית הייתי מתרגל לזה ולא היתה לי בעיה
כן!!!
כן חד משמעית כי הם גם חווים הנאה בתחת
אנונימית
את בת בכלל מה אתה מבינה?^
אנונימי
חס ושלום שגבר יהיה עם גבר.
גבר עם אישה אל תתחרפנו
מה לא זה החלום שלי
אנחנו לעומאתכם נמשכים לדברים אחרים
אנונימי
אחותי הייתה ..היא אשה לכל דבר ולא נראלי שיש מישהו שלא היה יוצא איתה היא נראת מדהים יותר מהרבה נשים
אנונימי
all inclusive טרנסית היא אישה לכל דבר
את ממש אובייקטיבית^^
שקר וכזב , פשוט הורדת ערך האישה מה שעושים פה
אני מבינה ואני בת 25 תיכף 26 אז אני יודעת
יש לי 9 אחים ו4 אחיות
אנונימי
שלי גם, לא לצאת אבל סטוץ נחמד למה לא
אנונימי
אז אני פיל אתה לא תגיד לי אחרת כי אני פיל, ואני מרגיש כמו פיל וזה אומר שמותר לי להיכנס למתחם של הפילים ולהיות ערום כי פילים לא לובשים בגדים, וזה אומר שאם מישהו מעצבן אותי אני יכול לדרוך עליו והוא ימות אבל אני לא אשם כי אני חיה
אנונימי
^ או שעדיין יש לה
אנונימי
לא מה?
חחח דוד שלך שיקר לך
אנונימי
אני רוצה
אנונימי חזק וברוך
לא זה די מגעיל אותי למה שאני ירצה את זה...
מה איכ?
היא לא ג'וק
בן כמה בן דוד שלך?
כי זה מגעיל אותי מה אכפת לך מה מגעיל אחרים
אנונימי
ממש לא
כי זה מרושע
מה שידוע לי חלום של כל גבר זה שלישיה עם זוג לסביות
אנונימית
זה לא מרושע
אנונימי
אז מה זה?
איך יש פה מלא בנות שמחליטות מה בנים אוהבים, אתן לא ממש מכירות אותנו..
אנונימי
וואי אבל זה מאוד נכון על הלסביות אל תשקר
הרבה אמרו לי שהם אוהבים לראות לסביות עושות את זה
אנונימית
^^זה נכון הם לוהטות וגם כיף לרצות משהו שאתה יודע שאתה לא יכול להשיג
אנונימי
לא..
אני אישית בכלל לא נמשך לטרנסים..ואני טרנס..
nick nelson
זה מה שאני מעדיף
אנונימי
מי שעם טרנסית הוא לא הומו
לא חחח
טרנסית היא בת כמו שאני בן
^נכון.. כי גם אתה טראנס
אנונימי
לא יודע מה עם אחרים אבל אני אישית כן
אנונימית
באמת זה חלום. לדעתי זה אחד מהדברים שאשמח לעשות לפני שאמות, למה לא בעצם?
אז הוא הסתלבט עלייך
אנונימית
*טרנס טראנס זה סוג מוזיקה
לא הייתי מתנגד, נראה לי ממש כיף
אנונימי
איכ אולי סיוט
ל א .
אף גבר לא מודה בזה כי זה "מביך" אבל לפי מה שהבנתי מהאינטרנט זה פנטזיה של הרבה גברים וזה גם קטגוריה בטופ בפורנו, מה מינוס סעמק רשמתי מה שקראתי בגוגלל
אנונימית
לפי דעתי הוא לא התכוון ללצאת אלה לעשות איתה בגלל שאולי הוא והרבה גברים מחפשים ריגושים חדשים וזו דרך הגיונית לקבל ריגוש חדש
אין לי בעיה לצאת עם טרנסג'נדרית אבל זה לא
איכ ממש לא
אנונימי
כן נראה לי שהוא התכוונן לסטוץ מלא רואים טרנסיות כמשהו מיני רק ולא מעבר
אנונימית
אנונימית מי שצופה בפורנו זה כל הגברים בעולם וכל גבר שאומר שהוא לא בדיוק מפנטז על טראנסית ויש כאן לא מעט הוא משקר? וממתי את מבינה?
איכ.
כנראה שלא הבנת את הבדיחה שלו.
איפה אמרתי משקר? זה פשוט משהו שעושים בסתר ומתייבשים בו, אף גבר לא יגיד בגלוי שהוא יצא/שכב עם טרנסית
אנונימית
סליחה אבל אתם רגילים לטרנסיות המפגרות שאתם רואים בטיקטוק האלה עם הפאה מברוריה ב20 שח, תהיו בטוחים שראיתם טרנסית ברחוב ולא ידעתם בכלל או שתצאו קצת לתל אביב ותראו מה טרנסית "אמיתית" ולא הדמויות בטיקטוק
אנונימית
^^וזה לא נכון את כאילו אומרת שזה בושה ולכן מכחישים, ולהכחיש זה גם לשקר
וזה שיש פה רוב מוחלט שאמר פה שהוא לא מפנטז על טראנסיות ואת בעצם אומרת שבנים כן אבל מתביישים בזה וזה לא נכון
נכון כי זה נחשב לבושה להרבה גברים אז מכחישים
אנונימית
מה לא , לא אמרתי *שכולם* משקרים כל אחד מה שהוא נמשך
אנונימית
ולהכחיש זה לשקר
את לא בת אני בן אז על סמך מה את קובעת שזה נכון
כן כן כן לגמרי החלום שלי, אני רציני לגמרי. לדעתי בגלל שיש להן מבנה פזיולוגי כמו של גברים. והן בדרך כלל לפחות, מנוסות גם עם גברים וגם עם נשים. לדעתי מה שעושה את זה לי ולאחרים זה העובדה שהן יודעות מה טוב ומה עושה טוב לגברים.
אנונימי
אז כן הם משקרים כי הם מתייבשים בזה, לא כל הגברים נמשכים לטרנסיות כמו שלא כל הגברים נמשכים לבלונדיניות, פשוט פסלתם את זה כיאלו שום גבר בעולם לא יוצא עם טרנסית בעולם שהוא סטרייט
אנונימית
יש כמה שכן בודדים אבל זה לא כל הגברים ועכשיו את שוב מודה בזה שאת אומרת בעצם שאנחנו משקרים ועל סמך מה שוב?!
תאמינו לי שראיתם/יצאתם עם הרבה נשים טרנסיות מבלי לשיים אפילו לב..
ומי שנמשך לטרנסית לא הומו כי טרנסית היא אישה..
אם הן לא גילו שהן טראנסיות אז מזל שלא היה משהו מעבר לזה
וכנראה הוא אומר את זה כי טרנסגנדריות יפות-
^^
מה?
לא הם פשוט חיים פריפריות ותקועים בטיקטוק ומה שהם מכירים זה את הטרנסיות "הדמויות" מה שנקרא וחושבים שכולן כאלה, הרסו את הקהילה חד משמעית
אנונימית
תתפלא אבל יש טרנסיות שלא מבחינים עד שלא נכנסים למיטה מן הסתם.. ובטח שהן יספרו לפני
אנונימית
כל מי שענה כן זה בנות בכלל.. מה?
אנונימי
כי הן בנות
^ נכון הן בנות והשאלה היא לבנים האם זה נכון שאחנו חולמים על טנרסיות
אנונימי
אה, לא הבנתי את השאלה כנראה
חחח 99 אחוז ? הצחקת , פתח גוגל ותקרא קצת
אנונימית