6 תשובות
נראלי 4,000
עזוב גלאקסי אייפון הכי טוב
מה שאגם אומרת ^
הוא לא יותר טוב, אייפון זה גרוע.
הוא כן
אייפון לא יותר טוב.
יעלה בסביבות 2,900 אני מניח.
תתחדש מלך.
יעלה בסביבות 2,900 אני מניח.
תתחדש מלך.
באותו הנושא: