11 תשובות
שואל השאלה:
באסה לי
אנונימית
לא חושבת, הכל לטובה ;)
שואל השאלה:
כן זה גם מה שהוא אמר
אנונימית
כנראה שהוא פחות בעניין אם ככה
אבל כמו שהוא אמר, הכל לטובה :)
נשמע שהוא לא מעוניין אבל זה בסדר גמור, לא כל אדם מתאים לנו ואנחנו לא מתאימים לכל אחד. אני מאמין שאת כיפית, זה שדברת ונתת מעצמך כי הוא היה שקט רק אומר שאת מאוד מתחשבת. אל תשתני, תהיי איך שאת ומי שלא מתאים לו פספוס ענק שלו. אל תרגישי רע כי בחור אחד סירב לך, יהיו עוד אלפים כמוהו ויותר טובים שתהיי מעוניינת בהם והם ירצו אותך חזרה. את עוד תתקלי במישהו שיתאים לך ויתן לך את כל הצומת לב והאכפתיות, זה רק עניין של זמן וזה מגיע לך.
כנראה שהוא לא מעוניין או מחכה שאת תכתבי משהו
ותקשיבי בדייטים כשאת מדברת אז זה יותר מדי
וכשאת מדברת פחות אז את שקטה מדי
בסופו של דבר זה הכל באם יש את הקליק הזה והחיבור הראשוני
יותר מאשר כמה את מדברת
מעבר לזה הגיוני שמישהו ידבר בפעמים ראשונות יותר מדי או בקושי מלחץ
זה מאוד לגיטימי
מי שלא מבין את זה כנראה לא בוגר מספיק כדי להבין התנהגות בסיסית של בני אדם...
ולמה באסה לך
ההפך באסה לו
הוא הפסיד אותך
שואל השאלה:
האמת שזה דייט ראשון אבל אני והוא הכרנו פנים מול פנים. הכרנו בנתבג- שנינו היינו באותה הטיסה ויצא לנו לדבר וגיליתי שהוא גר לידי, הוא הציע לי הסעה הביתה וכמובן שזרמתי כי היה קליק ממש- אז יצא שדיברנו כבר איזה שעתיים בנתבג . אז הדייט הוא היה המפגש הרשמי הראשון, אבל בתכלס זה כבר היה בשדה
אנונימית
אז נפגשתם פעמיים?
זה עדיין לא מספיק זמן להראות את מי שאת
שואל השאלה:
הכרנו בנתבג ויצאנו בפעם הראשונה לפני יומיים. זה עדיין לא מספיק ברור, העניין הוא שהוא ממש רצה שנפגש וזה היה לו ככ חשוב. אז אני לא מביננ מה קרה
אנונימית
אאוץ'
זה לא נראה לי הולך להתקדם לאנשהו.
לא נראה שהוא רוצה להמשיך