6 תשובות
אבל בכללי אני שמחהה
וואלה לא לצערי
אנונימית
שמח ומאושר וסובל.
אני בנאדם שמח פשוט תלוי מתי
אם אני עם אנשים שחשובים לי ואני חשובה להם כמו משפחה אז בטח
אבל בכללי יש קשיים ולכולם יש קשיים
אם אני עם אנשים שחשובים לי ואני חשובה להם כמו משפחה אז בטח
אבל בכללי יש קשיים ולכולם יש קשיים
בעבר הייתי.
בעבר לא ראיתי בעיה שלא יכולתי לפתור. היום לא.
בעבר לא ראיתי בעיה שלא יכולתי לפתור. היום לא.
אנונימית
אני שמח!
באותו הנושא: