14 תשובות
תיקחי מישהו מנוסה אפילו ידיד שיהיו איתך ברוגע ותתרגלו חניות, זה נטו ניסיון ובסוף חניות באות באינטואיציה בלי לחשוב על מתי ואיך לסובב את ההגה. כשרק קיבלתי את הרישון לא הצלחתי גם חנייה במקביל ברכב של ההורים שלי כי הרכב משמעותית גדול יותר והכל שם שונה, נסעתי עם אבא שלי לאיזה מקום שומם ונטו עשיתי חניות.

יכול להגיד שכיום שנה וחצי מאז שקיבלתי רישון חניות זה קליל אחרי שעושים את זה המון פעמים
שואל השאלה:
חנייה במקביל לא הבעיה שלי הבעיה שלי זה חניות ברוורס אחורה או עם הפנים קדימה ( מקווה שהבנת מה התכוונתי פשוט שכחתי את השמות של החניות האלו)
נגיד סתם דוגמה אם אני נוסעת לאיזה מרכז של קניות הרי אין שם חנייה במקביל זה גזה או שאתה נכנס כם הפנים קדימה או אחורה
ובזה אני מסתבכת ובקרוב אוכל לנהוג לבד ביום ואני לא רוצה להגביל את עתמי רק בגלל השטות הזו של החנייה
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה לכולכם(;
אנונימית
שואל השאלה:
ואגב הרכב של הבורים שלי גם גדול משמעותית ממה שלמדתי עליו אז זה גם חלק מהעניין
אנונימית
שואל השאלה:
כי מן הסתם שיותר קל לחנות עם רכב קטן יותר
של ההורים שלי הוא ענק וארוך מאוד אז כאילו זה תוקע לפעמחם
אנונימית
לכי לחניון גדול, אולי איזה פארק מחוץ לעיר שאין שם הרבה תנועה, או משהו בסגנון

תתרגלי לאט
האמת חנייה קדימה אני לא טוב בכלל, אני תמיד חונה ברוורס ולא כמו שמלמדים בשיעורי נהיגה (בשיעורי נהיגה מלמדים לחנות בניצב ב90 מעלות וזה מקשה) תיסעי טיפה אחרי החנייה ותשברי הגה לכיוון הנגדי ואז תכנסי לרוורס ומשם זה לסובב ולהתיישר מול הקווים בעזרת המראה והמצלמה.
לחנות קדימה לדעתי יותר קשה מלחנות ברוורס, לא רואים את הקווים וקשה להתיישר (בניצב)
שואל השאלה:
אוף אתרגל את זה כמה שאפשר עם ההורים במילא כד שייגמר לי היום אני מתגייסת אז יהיה לי זמן אחכ לתרגל עוד קצת זה לא שזה בורח לי
אנונימית
שואל השאלה:
קשה לי שניהם ); אבל יהיה ווב מאמינה שזה כמו שאמרתם שזה נטו תרגול
גם תקשיב איזה מביך
נגיד יש לי חברות שכבר סיימו מלווה יום ולילה וחונות פצצה והן כאילו רוצות שאני גם אאסוף אותם לפעמים עכשיו אני גרועה ולא בא לי לצאת מטומטמת בחניות חחח
אנונימית
הייתי ככה בהתחלה כשרק קיבלתי רישיון. עם הזמן רוכשים ביטחון, אל תדאגי
אל תחשבי על מה אחרים שמסביב חושבים כשאת מנסה לחנות תנסי לחנות עד שתצליחי
בהתחלה לא ידעתי לחנות בשיט ניסיתי את השיטות של המורה ופשוט היה לי קשה
אבל משהו כמו חודש אחרי זה הבנתי איך לעשות את זה בדרך שכולם עושים (באמת הרבה יותר קלה)
והיום זה ממש פשוט לי
אז לאט לאט גם לך יהיה יותר ויותר קל
יש לי את אותה בעיה עם חניות ברוורס שהפנים מקדימה
אני עובדת במקום שהחניון שלו יחסית ריק אז כל יום אני מתרגלת חניה כזו בלי לצאת מהקווים
עדיין לחוצה נגיד לנהוג בתל אביב אבל במקרה הכי גרוע פשוט מבקשים עזרה ממישהו