9 תשובות
מסכימה ומחזקת
ברוריה שלנו בת 69
בגיל הכי שווה אבר
מה לא מגיע לה לכתוב איזה משפט או שניים כל 8 דק'?
הפליה!
ברוריה שלנו בת 69
בגיל הכי שווה אבר
מה לא מגיע לה לכתוב איזה משפט או שניים כל 8 דק'?
הפליה!
זה לצעירים יותר
כי נראה לי שאפשר לכתוב שם רק עד גיל 21
שואל השאלה:
סליחה דה צ'אפופאפר, אבל אני עדיין אותה איילת חן רעננה שהייתי ב49'
סליחה דה צ'אפופאפר, אבל אני עדיין אותה איילת חן רעננה שהייתי ב49'
שואל השאלה:
תודה רבה לך ליידי לאק! אחת שמבינה עניין
תודה רבה לך ליידי לאק! אחת שמבינה עניין
שואל השאלה:
שאי ברכה והצלחה
שאי ברכה והצלחה
חח באמת גם אני לא מבינה למה צריך הגבלות גיל לזה
כי זה יותר לצעירים
מבוגרים פחות ישתמשו בזה
מבוגרים פחות ישתמשו בזה
אנונימי
את זקנה מידי
באותו הנושא: