9 תשובות
מסכימה ומחזקת
ברוריה שלנו בת 69
בגיל הכי שווה אבר
מה לא מגיע לה לכתוב איזה משפט או שניים כל 8 דק'?
הפליה!
זה לצעירים יותר
כי נראה לי שאפשר לכתוב שם רק עד גיל 21
שואל השאלה:
סליחה דה צ'אפופאפר, אבל אני עדיין אותה איילת חן רעננה שהייתי ב49'
שואל השאלה:
תודה רבה לך ליידי לאק! אחת שמבינה עניין
שואל השאלה:
שאי ברכה והצלחה
חח באמת גם אני לא מבינה למה צריך הגבלות גיל לזה
כי זה יותר לצעירים
מבוגרים פחות ישתמשו בזה
אנונימי
את זקנה מידי