35 תשובות
הם מרגיעים ועוזרים לי לפרוק
מתחברים למילים
הם יפהפיים
כי יש כאלה שמתחברים למילים ומזדהים איתן
וגם השירים האלה הם תמיד הכי יפים
כי הם מתחברים למילים
מתחברים למילים ולמשמעות והם מרגיעים ויכולים ללמד אותנו, ומזדהים עם הרגשות
זה גורם להם להזדהות עם מה שהם מרגישים, אז יוצא שזה סוג של כיף
אנונימי
שואל השאלה:
לא מסכימה שהם תמיד הכי יפים
אנונימית
מרגיעים
המנגינה
מילים
זה המורה לספרות אמרה
כי זאת המציאות
זה עוזר להם להתמרמר מהחיים ולרחם על עצמם ..
0.
בתור אחת ששומעת שירים כאלה 24/7 זה פשוט מרגיע אותי.
אני מרגישה לעיתים הזדהות עם המילים וזה מה שהכי מושך אותי
אני בוכה איתם לעיתים קרובות ולפעמים השירים אפילו נותנים לי תקווה.
שואל השאלה:
חלק מהמציאות
כשהקשבתי לשירים עצובים פעם הרגשתי שאני באמת סתם נכנסת למרמור לא עזר לי בכלום סתם עשה אותי יותר עצובה

איך זה קשור לבגרות בדיוק?
אנונימית
כי הם מזדהים איתם
כי הם מכילים ומבטאים
שואל השאלה:
עם מה מזדהים? האם ההזדהות הזאת מועילה?
אנונימית
הם מזדהים עם מה שמדובר עליו בשיר... נניח פרידה ממישהו או מוות של מישהו.
זה כיף לשמוע שירים עמוקים שמבינים את המילים שלהם ומרגישים הזדהות
שואל השאלה:
למה לדעתכם רק שירים עצובים מציגים רגש אמיתי?
שיר שמח לא יכול להיות אמיתי וכן? שמחה זה לא רגש אמיתי?

ובקשר לעומק- אשמח לקבל הסבר
אנונימית
כן, ההזדהות ללא ספק מועילה לי..
אני מרגישה כאילו באיזשהו מקום הזמרים נמצאים במצב דומה לשלי
לפעמים השירים האלה סותרים את עצמם ומשירים מדכאים הופכים את השירים לשירים שנותנים תקווה - הזמר שר על דיכאון ואובדנות ולאחר מכן הוא אומר שהוא ימשיך לחיות אחרי הכל.
שירים לדוגמה -
1-800-273-8255 - logic
worthless - eli
suicide - isaac dunbar
ועוד...

אני גם נורא אוהבת את המנגינה עצמה, המנגינה הבדרך כלל שקטה נורא מרגיעה אותי פשוט.
מזדהים עם השירים ועם הרגשות שלהם זה ממש טוב כדי לבטא מה שאתה מרגיש
מילים שנכנסות ללב !!
ברור ששמחה זה רגש אמיתי
אבל עצב זה משהו יותר חזק משמחה
שהם מרגשים
וזה שלשירים עצובים יש מסר חשוב בדרך כלל
כמו-not today
אם את מכירה, וגם זה שנגיד כשאני ממש עצובה אז נעים לי לשמוע שיר עצוב כי זה עוזר לי להתנחם משום מה
(ונעצתי, שאלה יפה)
הם הכי יפים, הכי קל להתחבר אליהם
כי הם פותחים בי מחשבות
כי החיים מלאים באכזבות
כי מתחברים למילים נגיד השירים של מלאני מרטינז הם שירים על בעיות שיש לכולנו חוסר ביטחון והעמדת פנים שאתה מישהו שאתה לא ליד אנשים יש לה גם על נושאים יותר קשים אבל פשוט מתחברים למשמעות של המילים
אנשים חלשים מקשיבים למוזיקה הזאת כי הם חלשים
זה נכון שהסוג מוזיקה שאנחנו שומעים מאוד משפיע עלינו (מבחינה נפשית, לפעמים גם פיזית)
אבל הסיבה שאנשים שומעים שירים כאלה (אני חלק מהם) זה כי אנחנו מתחברים למילים, למשמעות
אלה אולי השירים היחידים שיש בהם יופי כלשהו וייחודיות
ולא כמו שאר השירים שמדובר בהם על ס*ס או סתם דברים שטותיים
אני לא תמיד שומעת שירים כאלה, כמובן שאני מגוונת
אבל שירים עם משמעות אמיתית הם מבחינתי רמה מעל ולזה אני קוראת מוזיקה ולא סתם חיבור מילים רנדומליות שלא יוצרות שום משמעות חוץ מקצב טוב

אני אוסיף שזה גם גורם לאנשים להבין שהם לא לבד עם מה שהם עוברים, הם מזדהים עם השיר ולפעמים זה דווקא עוזר
כי זה מה שהם אוהבים?
שואל השאלה:
^^ רגע
אז את אומרת ששירים שהם לא עצובים הם בהכרח חסרי משמעות?
אנונימית
לא, יש שירים "שמחים" עם משמעות עמוקה
אבל רוב השירים היותר מקפיצים הם סתם זריקת מילים או רדודים
שמעי רובם כן אבל יש כאלה שלא
ואו אני ככ אוהבת את זה