23 תשובות
ברור
שואל השאלה:
איך זה הגיוני ?
איך זה הגיוני ?
אנונימי
תלוי
אם הוא פשוט לא מתאים לי מבחינה של אישיות וזה לא בהכרח מניאק פשוט לא בשבילי
אם הוא פשוט לא מתאים לי מבחינה של אישיות וזה לא בהכרח מניאק פשוט לא בשבילי
שואל השאלה:
אבל תסבירו גם למה כן
אבל תסבירו גם למה כן
אנונימי
כן
יכול להיות גבר שאובייקטיבית הוא חתיך, נראה טוב. אבל פשוט לא הטיפוס שלי באישיות ובנראות החיצונית.
יכול להיות גבר שאובייקטיבית הוא חתיך, נראה טוב. אבל פשוט לא הטיפוס שלי באישיות ובנראות החיצונית.
כן ברגע שהאופי לא מתאים לי יורד לי ממנו בשניהם
ולהפך,גם אם מישהו לא הטעם שלי מבחינה חיצונית ברגע שאני אמשך לאופי שלו זה לא יזיז לי
ולהפך,גם אם מישהו לא הטעם שלי מבחינה חיצונית ברגע שאני אמשך לאופי שלו זה לא יזיז לי
אנונימית
שואל השאלה:
לא מניאק אבל
לא מניאק אבל
אנונימי
כן גם אם הוא לא מניאק הטעם שלי זה בעיקר באישיות אז הוא יכול להיות סבבה באופי פשוט לא ממש הטעם שלי
כן,אם הוא ילדותי או יש לו תכונות אופי לא מושכות בעיניי זה יוריד לי ממנו לא חייב להיות מניאק זה נטו עניין של טעם
אנונימית
ברור כי יש הבדל בין לחשוב שגבר חתיך לבין להימשך אליו חיצונית ואלו שני דברים שונים שלא בהכרח באים ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
אם הוא חתיך בעינייך את בהכרח תמשכי אליו חיצונית
אולי לא לאופי פשוט
אם הוא חתיך בעינייך את בהכרח תמשכי אליו חיצונית
אולי לא לאופי פשוט
אנונימי
לא בהכרח ^ יכול להיות מצב שגבר נראה טוב ואני אכיר בזה שהוא נחשב שנראה טוב אבל אני לא אמשך אליו.
אנונימית
לא נכון, פתחת פעם גיליון לאישה שאתה רוצה להגיד לי שאתה נמשך לכל דוגמנית שניה בפרסומות? הן יפות אין על זה ויכוח, אבל אתה רוצה להגיד לי שאתה נמשך לכולן?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אחשוב שהיא לא יפה פשוט,
אם אני אחשוב שהיא יפה אני בהכרח אמשך אליה
לא כל דוגמנית יפה
אני אחשוב שהיא לא יפה פשוט,
אם אני אחשוב שהיא יפה אני בהכרח אמשך אליה
לא כל דוגמנית יפה
אנונימי
אני אתן לך דוגמה, כריס המסוורת, כריס פיין, איאן סומרהלדר, ריאן ריינולדס והרבה מאוד גברים מפורסמים אחרים הם חתיכים ואני בהחלט חושבת שהם נראים טוב
אבל אני לא נמשכת אליהם.
זה שמישהו חתיך / יפה לא בהכרח אומר שאמשך אליו
אבל אני לא נמשכת אליהם.
זה שמישהו חתיך / יפה לא בהכרח אומר שאמשך אליו
אנונימית
זאת הבעיה של בנים היופי מתחיל איפה שמסתיימת המשיכה אצלכם, לעומת זאת בנות רואות יופי בתור צורה אובייקטיבית של מונח מטריה רחב יותר. כנראה לעולם לא תבינו.
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה,
הבנתי.
כנראה שאתן לא כמונו בקטע הזה
סבבה,
הבנתי.
כנראה שאתן לא כמונו בקטע הזה
אנונימי
חוץ מזה אני לא מסכימה עם זה שאתם הגברים חייבים להימשך לבחורה כדי שהיא תיחשב יפה. אולי זה רק אתה. עובדה, מעצבי האופנה הגדולים בוחרים את הדוגמניות שלהם במסלול על סמך פרטמרים חיצוניים יפים. אם הם היו בוחרים רק בבנות שגורמות להם להימשך אליהן לא הייתה תצוגת אופנה כי זה היה פוגע בדעת הקהל והרייטינג ומה הוא יופי מוסכם על פי רוב.
אנונימית
כן ברור
אנונימית
ברור
וואלה כן
זה עניין של משיכה
זה עניין של משיכה
זה לא שנשים שונות מגברים, זה משתנה מאחד לשני
אני מכירה הרבה בנות שכן בהכרח נמשכות לגברים חתיכים ואני מכירה גם בנים שנמשכים לאישיות.. אולי אתה והסביבה שלך כאלה, לא אומר שזה בהכרח כולם
אני מכירה הרבה בנות שכן בהכרח נמשכות לגברים חתיכים ואני מכירה גם בנים שנמשכים לאישיות.. אולי אתה והסביבה שלך כאלה, לא אומר שזה בהכרח כולם
כן. הייתי בקשר עם מישהו גבוה, עיניים כחולות וגומות וחיוך ממיס ונמשכתי אליו דווקא. אבל לא התחברתי לאישיות שלו, והוא לא היה מניאק הוא היה אחלה אבל פשוט לא הייתה כימיה.
באותו הנושא: