7 תשובות
^ 4 מבחנים רצוף זה לא הגיוני תתלונני למחנכת שאי אפשר ללמוד למבחן ככה . ותדרשי מימנה מועד ב' ותשאלי ילדים אחרים איך הם התמודדו עם זה ועם גם להם היה חרע אז תפעילו לחץ על הרכזת שאחראית על מועדי המבחנים
ובכללי תדרשי את מה שמגיע לך שזה זמן נורמלי ללמוד למבחן
שואל השאלה:
היו לי 4 ימים מבחנים רצוף בכל מקצוע שונה ואני כן למדתי פשוט פחות
אנונימית
אז למה לא למדת? מה קורה ?
שואל השאלה:
אני כל כך מפחדת שזה יהרוס לי את הממוצע.. מה לעשות?
אנונימית
ציון אחד גרוע לא יהרוס לך תממוצע
מבינה אותך ממש . זה לא יהרוס לך באמת ההמוצע אם זה ציון אחד. תמשיעי להשקיע ויהיה בסדר :) את.מצויינת