4 תשובות
תלוי במורה. אם יש ציון מגן אז כן.
כן, בתי ספר שעושים 2 מתכונות זה בונוס לתלמידים בשביל שיוכלו לשפר ציון לציון הגשה בעיקר או שיהיה להם עוד הכנה לפני הבגרות.
ככה זה אמור להיות, במתמטיקה למשל כן אצלי היה שתי מתכונות לכולם ובאזרחות משום מה בגלל התנהלות לא טובה של הצוות בבית ספר שלי שלא הספיק ללמד את כל החומר לבגרות במתכונת הראשונה...
בעיקרון לדעתי במתמטיקה רק יש שתי מתכונות (ככה לפחות אצלי היה) אבל בשאר המקצועות אמור להיות מתכונת אחת