7 תשובות
קצת קלישאתי כמובן, אבל am האלבום האהוב עליי
השיר האהוב דווקא לא מהאלבום הזה, 505
שואל השאלה:
אחלה בחלב סביח בלאפה, תודה על התשובה. ומam, מה האהוב?
וואי וואי
tbh&c מעולה באמת, בין האהובים
ממש אהבתי את star treatment ו four out or five
אבל נראה לי שהכי אוהב עליי תמיד יהיה humbug והשיר שהכי אהבתי משם נראה לי cornerstone או dance little liar
קצת קשה לי לבחור יש לי מכל אלבום שירים שאני ממש אוהבת. בדרך כלל כשאני הולכת אני שמה או am או whatever people say i am not ולפעמים favourite worst nightmare. שאני מכינה שיעורים ורוצה משהו ברקע אני שמה humbug ואני ממש אוהבת את השירים של אלכס מהסרט submarine כמו stuck on a puzzle
humbug האהוב עליי אבל את the car אני מתחילה ממש לאהוב
שואל השאלה:
^^^וואי גם אצלי tbhc מתחרה ממש עם humbug, אבל האמבאג נראה לי מנצח
ומtbbc אני הכי אוהבת את golden trunks, הוא מדהים
^^ את האמת ש tbhcהכי פחות שמעתי מכל האלבומים שלהם אבל אני באמת אתחיל לשמוע יותר