11 תשובות
שואל השאלה:
^^^אתה במגמת רפואה?
רפואה
שואל השאלה:
^זה קשה ??
כאלו ברור שזה קשה השאלה כמה
ביולוגיה ומדעי החברה עצה ממני



אבל בגלל שזה או או אז ביולוגיה(מעניין מאוד היום למעשה התחלנו ללמוד על תורשה בתאים ועל כרומוזומים)
^^ אני גם במגמת ביולוגיה אז לדעתי רפואה כן קצת יותר קשה, אבל אני נהנה יותר מהשיעורים.
גם ביולוגיה אני אוהב אבל רפואה יותר, ואם הייתי צריך לבחור אז רפואה.
שואל השאלה:
אני יכולה גם וגם אבל אני רוצה לחיות^^
רפואה מעניין יותר
לדעתי רפואה
רפואה מעניין כדאי לך
מה שיותר מעניין אותך