5 תשובות
לשים בצד
לשים בצד
בצד, זה קרינה אם תרדמי עליו
שלא תכתבי שטויות כמו ביטןאיחרחןטן
וגם קרינה
עדיף בצד
וגם קרינה
עדיף בצד
לישון
באותו הנושא: