6 תשובות
תבקשי עזרה ממאמנ/ת
אנונימי
בדרך כלל במועדונים מגיע תוכנית אישית פעם בכמה זמן תבדקי את זה
שואל השאלה:
אני פשוט הייתי בטוחה שאני עושה את התרגילים נכון ודוד שלי גם במכון אז הוא אמר לי שאני עושה חלק מהר מידי וחלק מהתרגילים זה נראה כאילו יותר מידי קשה לי אז להוריד במשקל
תקחי התייעצות ובניית תוכנית לפני
^^תראי קצת סרטונים ביוטיוב שמסבירים בדרך כלל מרפים לאט ומעלים מהר ככה את עובדת על כוח מתפרץ על הדרך
שואל השאלה:
תודה!