3 תשובות
חיפה זה קליל.
תלוי איפה בחיפה
לנהוג בהדר זה סיוט של החיים במיוחד בשעות העומס
גם עיר תחתית קצת כאב ראש
אבל סך הכל זה לא *כזה* נורא. אתה יכול גם לנסוע לאזור נשר ויגור קצת פחות עמוס שם.
לנהוג בהדר זה סיוט של החיים במיוחד בשעות העומס
גם עיר תחתית קצת כאב ראש
אבל סך הכל זה לא *כזה* נורא. אתה יכול גם לנסוע לאזור נשר ויגור קצת פחות עמוס שם.
אנונימית
יש שכונות שצפופות עם תחבורה ותנועה ושעות מסויימות עם פקקים,
זה כזה תלוי
לדעתי כן קשה בחיפה הכבישים
במיוחד אזור עיר תחתית והצומת בין זה לכיוון לב המפרץ והדר
כיוון קניון חיפה סבבה לגמרי לדעתי עם כבישים מרווחים
זה כזה תלוי
לדעתי כן קשה בחיפה הכבישים
במיוחד אזור עיר תחתית והצומת בין זה לכיוון לב המפרץ והדר
כיוון קניון חיפה סבבה לגמרי לדעתי עם כבישים מרווחים
באותו הנושא: