5 תשובות
ואוו איזו שאלה.
לא מורידים כי זאת גופה, זה כבר ירד לך.
משאירים את זה
J.t
אני שמעתי שביהדות צריך להוריד וגם לנקות שעווה ולגזור ציפורניים (החלק הלבן כאילו) נראלי אבל זה נשמע כמו משהו פחות הגיוני אבל גם הגיוני כי נגיד יש טומאה בחלק המת של הציפורן
שואל השאלה:
בדיוק לפי היהדות מה עושים ?
תשאל רב לא סטיפס