4 תשובות
אפשר להגיד שטלפון כבד עדיף, כי מעבד מהיר צריך הרבה קירור (וזה כבד) או שלטלפון טוב יש סוללה גדולה, (וזה גם כבד), מצד שני, אפשר למלא את הטלפון בהרבה חול, ואז הם סתם כבד. אז זה מאוד תלוי.
תלוי מה נוח אני אישית אוהב שהטלפון כבד בגלל שיותר נוח להחזיק אותו וכאלה אבל יש כאלה שיותר נוח להם להחזיר קל או מסיבות אחרות אוהבים קל
בכללי אומרים שדברים כבדים יותר טובים , אבל זה לא מחייב בכלל .
אני אוהבת כבד
באותו הנושא: