3 תשובות
לדעתי, המתנה שהכי כיף לתת ולקבל זה שובר של ביימי. את יכולה לשלוח לה שובר של ביימי יאנג, יש שם מלא רשתות אופנה שוות כמו מנגו, קסטרו, רנואר, מאק, ללין.. היא בטוח תמצא מה לקנות, משהו שבאמת חסר לה והיא צריכה . אני לגמרי חושבת שזה עדיף על לקנות מתנה שהיא או לא תשתמש בה או תצטרך למצוא זמן ללכת להחליף
תמונות משותפות