5 תשובות
את
ממליצה לך להתרכז בלימודים כרגע, אבל תקני לך גם איפור, תתנסי בבית, בלי חןגים עכשיו, כמו שאמרו בתגובות חכי ל14-15, ותלכי לחוג בחופש.

בהצלחה3>
לדעתי התעשיה הכי טובה בחו"ל אני נסעתי לדרום קוראיה יש להם תעשיה מעולה יש להם שם מוצרים מדהימים גרתי שם שנתיים ואני חוזרת עוד מעט נתנו לי לעבוד איפרתי בקיי דרמות וכמה קיי פופ ידולס זה ממש חוויה התרבות איפור וטיפוח שם מדהימה לדעתי
אנונימית
בארץ יש את נטשה דנונה , עדה לזורגן , איל מקיאג, ירין שחף, רוית אסף כל מיני אבל בתכלס רק בגיל 18 תקבלי את התעודה המקצועית ובאמת תפתחי ללקוחות עד אז תתאמני כמוני התאמנתי על עצמי על משפחה חברים ככה תשתפרי עד אז גם מי יודע אם תרצי את זה עוד חמש שנים וזה גם חתיכת סכום לזרוק עכשיו זה מעל עשר אלף שקל קורס
אנונימי
תנסי על עצמך ביינתים